Administratieve medewerkers

De Veiligheidsregio Hollands Midden (VRHM) is één van de vijfentwintig veiligheidsregio’s van Nederland. Hollands Midden telt ruim 770.000 inwoners en een oppervlakte van 782 km² verstedelijkt en landschappelijk gebied.

Administratieve medewerkers

De Veiligheidsregio Hollands Midden (VRHM) is één van de vijfentwintig veiligheidsregio’s van Nederland. Hollands Midden telt ruim 770.000 inwoners en een oppervlakte van 782 km² verstedelijkt en landschappelijk gebied.

De VRHM werkt samen met achttien gemeenten, GHOR (geneeskundige hulpverleningsorganisatie in de regio), brandweer, politie en andere partners aan een veilige samenleving. Onze kerntaken zijn brandweerzorg, risico- en crisisbeheersing en rampenbestrijding in de regio. De organisatie bestaat uit circa 1.400 medewerkers, waarvan 1.000 brandweervrijwilligers (45 kazernes).

Voor het versterken van het team Administratieve Ondersteuning bij de afdeling Risicoadvisering zoeken wij twee bedreven en enthousiaste

Administratieve medewerkers RCB m/v 24 uur per week (2 fte), standplaats Gouda

Wat ga je doen?

  • Je verzorgt de voorbereiding, verslaglegging en afhandeling van vergaderingen en bijeenkomsten;
  • Je verzorgt het beheer van inkomende vraagstukken en legt deze vast in de beschikbare systemen;
  • Je draagt zorg voor het beheer en bewerkingen van (digitale) bestanden en systemen;
  • Je verricht correspondentie- en tekstverwerkingswerkzaamheden;
  • Je verzamelt en verstrekt gegevens en overzichten uit administratieve systemen;
  • Je bewaakt, borgt en toetst voortgang, kwaliteit en kwantiteit van de werkzaamheden;
  • Je organiseert de logistieke planning en het beheer van afspraken en agenda´s;
  • Je organiseert bijeenkomsten en activiteiten;
  • Je hebt/ ontwikkelt kennis van activiteiten van Brandveilig Leven en bent in staat om deze activiteiten uit te voeren.

Als administratief medewerker ondersteun je de processen van de sector Risico- en Crisisbeheersing. Je bent een organisatietalent, het visitekaartje van de sector en zet de puntjes op de i. Je hebt klantcontact met burgers, bedrijven en gemeenten. Je bent vriendelijk, servicegericht en je communiceert duidelijk. Daarnaast ben je nauwkeurig en flexibel en als het nodig is kun je gemakkelijk improviseren om zaken op te lossen.

Als teamlid maak je makkelijk contact met collega’s en zoek je de samenwerking op. Je bent in het bezit van een MBO-diploma. Ervaring is een pré, maar bovenal: pas jij in ons team?

Zomaar een werkdag bij ons!

Als administratief medewerker is geen dag hetzelfde. Zo start de dag bijvoorbeeld met het inboeken van de ingekomen post in ons nieuwe automatiseringssysteem. Een collega-adviseur vraagt jou, als key-user, te helpen om gegevens in het systeem op de juiste manier te registreren. Dat past nog in de tijd die je hebt voordat je naar een overleg gaat om te notuleren. Je hebt dit overleg al voorbereid en heb de agenda van tevoren naar de leden gestuurd. Na het overleg neem je de telefoondienst voor de sector van je collega over.

Wat bieden wij?

  • Een dynamische, uitdagende, afwisselende en vooral heel leuke baan!
  • Dagelijks contact met veel verschillende en interessante mensen en organisaties;
  • Een fijne werkomgeving van enthousiaste professionals met ruimte voor jouw eigen inbreng;
  • Bij een 36-urige werkweek een salaris van maximaal € 2.846,00 (salarisschaal 6) bruto per maand;
  • Een Individueel Keuze Budget (IKB) van 17,05% van het jaarsalaris. Een budget waarmee je jouw arbeidsvoorwaarden kunt inzetten op een manier die aansluit bij jouw persoonlijke voorkeuren.

Meer weten?

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Tine van der Beek, coördinator administratieve ondersteuning, bereikbaar via telefoonnr.: 06 4066 0724 of met Peter Kompeer, afdelingsmanager Risicoadvisering, bereikbaar via telefoonnr.: 06 5244 3192.

Enthousiast geworden?

Spreekt deze functie je aan? Laat het ons weten. Je kunt reageren tot en met 23 februari 2020 door je motivatiebrief en CV te mailen aan personeel@brandweer.vrhm.nl onder vermelding van: ‘2020-08 Vacature administratief medewerker RCB’. De selectiegesprekken worden gepland in de tweede week van maart 2020.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectieprocedure.
Voor indiensttreding wordt er een geldige Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) gevraagd.
Deze vacature wordt gelijktijdig intern en extern opengesteld.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.